جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۰
کد خبر: ۱۴۰۱۴۱
|
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹

مراسم یادبود و شام غریبان شهدای خدمت در منطقه ۲۱

مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۱ با مشارکت مسجد امیر المومنین (ع) شهرک فرهنگیان در روز پنجشنبه سوم خرداد و بعد از نماز مغرب در مجلس یادبود و شام غریبان شهدای خدمت میزبان برادر و خواهر زادگان معزز شهید حسین امیر عبداللهیان بود.

با حضور اقوام و هم محله ای های قدیمی شهید امیر عبداللهیان با مشارکت فرهنگسرای دانش برگزار شد.به گزارش خبر نگار پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۱ و مسجد امیرالمومنین شهرک فرهنگیان روز پنجشنبه سوم خرداد و بعد از نماز مغرب در مجلس یادبود و شام غریبان شهدای خدمت میزبان برادر و خواهر زادگان معزز شهید حسین امیر عبداللهیان بود.

در این مجلس یادبود که با حضور هم محله‌ای ها و همسایگان قدیمی شهید بزرگوار حسین امیر عبداللهیان برپا شد، مداحان اهل بیت به ذکر مصیبت و عزاداری پرداخته و حجت الاسلام والمسلمین تلافی امام جماعت مسجد در بیاناتی از مردم داری و فضایل اخلاقی  شهدای خدمت خاصه شهید امیر عبداللهیان سخن گفتند.

موکب احسان و پذیرایی و آیین افروختن شمع و شام غریبان شهدای خدمت نیز توسط مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۱ و فرهنگسرای دانش در مسجد امیر المومنین برپا شد.

شایان ذکر است تمامی مراکز مدیریت فرهنگی هنری منطقه از جمله خانه های فرهنگ وردآورد، تهرانسر، نوردانش، و کتابخانه مسجدالنبی (ص) و فرهنگسرای دانش به مدت ۳ روز موکب احسان و نذری به نیت شادی روح شهدای خدمت برگزار و از عزاداران پذیرایی نمودند.

نظر شما